Sar peste conținut
Meniu

Procesul de returnare

  1. Notificare de returnare:
    Clientul trebuie să ne informeze în scris la adresa de e-mail bebabyinfo@gmail.com și să atașeze următoarele informații:

    • numărul comenzii,
    • nume și prenume,
    • motivul returnării (opțional, dar de dorit).

 

  1. Expedierea produsului:
    Produsul trebuie trimis de client la adresa:

    MALNAR d.o.o.
    Slovenska vas 51,
    1332 Stara Cerkev

    Slovenia

    Costurile de returnare (expedierea coletului) sunt suportate de client. Vă recomandăm să trimiteți coletul cu o expediere urmărită, deoarece nu ne asumăm responsabilitatea pentru coletele pierdute.

Rambursare

Când primim produsul returnat și verificăm starea acestuia, vom rambursa plata în termen de 7 zile lucrătoare în același mod în care a fost efectuată plata, cu excepția cazului în care se convine altfel.

Schimb de produs

Dacă doriți să schimbați produsul, vă rugăm să ne informați în notificarea de returnare. Vom efectua schimbul după primirea produsului returnat și verificarea stării acestuia. Costurile de expediere a noului produs sunt suportate de client, cu excepția cazului în care a fost trimis un produs greșit sau deteriorat.

Contact

Pentru întrebări suplimentare sau asistență, ne puteți contacta la:

  • E-mail: bebabyinfo@gmail.com
  • Telefon: +38670638778

Vă mulțumim că faceți cumpărături la noi!
Echipa BEBABY

Coșul dumneavoastră

Alăturați-vă celor peste 1200+ de clienți care au avut încredere în BEBABY.

Coșul tău este momentan gol

Poate că îți va plăcea...